095 225 75 92
Водафон Київстар
0
0

Ваш кошик порожній :(

Гарантія на товари магазину OboiTop


Всі товари в нашому Інтернет магазині мають необхідні сертифікати якості та сертифікати походження.


Ми працюємо тільки з офіційними імпортерами продукції в Україну,

а також з сертифікованими в Україні виробниками товарів для ремонту та оздоблення приміщень.



На всі товари, придбані в OboiTop, надається гарантія, що дає право на:


✔ обмін або повернення товару в термін до 14 днів з моменту придбання

(відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»).



Правила та умови повернення


Перед тим як оформити замовлення

(онлайн на сайті або в телефонному режимі у оператора нашого контакт-центру)

прохання ознайомитися з

Умовами використання сайту.


✔ Для обміну / повернення товару, якщо він вам не підійшов з тих чи інших причин,

необхідно зв'язатися з нами за телефонами вказаними на сайті.


✔ Після узгодження з представником нашого магазину причин і умов обміну / повернення товару

ми гарантуємо повернути суму сплачену вами за товар, який ви хочете повернути, протягом 5-и банківських днів на вашу карту,

після отримання нами товару.


Покупець самостійно оплачує доставку товару, що повертається,


вартість якої встановлює конкретна кур'єрська служба доставки.


Важливо! Розкриті рулони більше одного обміну / поверненню не підлягають.


Наш асортимент товарів для ремонту дуже великий, ми намагаємося максимально точно розмістити всю інформацію на сайті,

а також професійно відповідаємо на питання про товари в телефонному режимі в момент узгодження / підтвердження замовлення.



Як обміняти або повернути товар, який не влаштував, не сподобався або з іншої причини?


1. Переконайтеся, будь ласка, що від дати покупки пройшло не більше 14 днів без урахування дня покупки.


Під датою покупки мається на увазі дата фактичного отримання товару Покупцем

(підписання Одержувачем документів перевізника,

які підтверджують факт отримання відправлення, що містив Товар, при отриманні Товару від співробітників перевізника,

або отримання товару безпосередньо в магазинах ОбоіТоп).



2. Переконайтеся, будь ласка, що всі умови отримання товару на момент покупки вами були виконані, а саме:


✔ Обов'язково перевірте наявність всього замовлення в посилці і стан товару.


✔ Якщо товар пошкоджений - необхідно скласти акт (претензію) у відділенні отримання посилки,

по можливості зробити фото браку, упаковки,

після чого зв'язатися з нами за телефонами, вказаними на сайті і викласти суть проблеми.


✔ Якщо товар приїхав не весь,

необхідно прямо у відділенні вантажоперевізника - в присутності представника компанії Нова Пошта

зв'язатися з нами за телефонами, вказаними на сайті.


Ми цінуємо кожного нашого клієнта і гарантуємо компенсацію вартості * пошкодженого / відсутнього товару

за умови, що проблема виникла з нашої вини або з вини вантажоперевізника.

*якщо ви вносили повну (100%) передоплату за замовлений товар.

У разі вини перевізника - всі спірні питання, щодо доставки замовленого товару, з Новою Поштою ми беремо на себе.


При адресній доставці кур'єром:


✔ При отриманні замовлення уважно оглядайте упаковку і товар у присутності кур'єра,

перевіряйте кількість і відповідність товарів замовленим

(колір, артикул, комплектність, розміри, зовнішній вигляд).


✔ Якщо Вам не подобається зовнішній вигляд упаковки товару (видно дефекти, сліди того, що зім'яло, ударів)

або товар не відповідають параметрам замовлення,

не розкриваючи заводську упаковку, повертайте замовлення кур'єру!


✔ Після чого зв'яжіться з нами за телефонами, вказаними на сайті і викладіть суть проблеми.


Претензії по зовнішньому вигляду товару приймаються тільки в момент доставки.


Одержувач при отриманні замовлення компанією Нова Пошта (у відділенні або у кур'єра) повинен підписати Експрес-накладну.


Проставленням підпису на Експрес-накладної Одержувач підтверджує, що:


✔ Відправлення отримане ним - в належному стані,

зміст відправлення відповідає якісним і кількісним характеристикам, в повній комплектації.


✔ Відправлення оглянуто Одержувачем і відсутні будь-які пошкодження упаковки і змісту відправлення, а також сліди розпакування.


✔ Одержувач знайомий з правом пред'явлення будь-яких претензій до Виконавця по Відправленню до моменту його отримання,

а також ознайомлений з можливістю скласти Акт за участю представника Виконавця в порядку, передбаченому Публічним договором.



3. Переконайтеся, будь ласка, що всі умови використання товару вами виконані, а саме:


Підтвердження якості шпалер / фотошпалер - виявлення дефектів виробника


✔ Перед поклейкою шпалер / фотошпалер уважно ознайомтеся з інформацією та способом поклейки даного виду шпалер,

яка вказана на етикетці кожного рулону (на фотошпалерах ця інформація вказана на тубусі і на нашому сайті).


✔ Якщо ремонтні роботи виконує будівельна бригада, прохання проконтролювати,

щоб вони повністю ознайомилися з рекомендаціями по поклейцi куплених вами шпалер / фотошпалер

і виконали їх - як вказує виробник.


✔ Наклейте перший рулон згідно з інструкцією виробника.

Через три години уважно огляньте обклеєну площу, перевірте шпалери на дефекти.


У разі виявлення, будь-яких невідповідностей не відкривайте наступні рулони!


Правила та умови заміни браку


ВАЖЛИВО! Претензії після наклеювання більше одного рулону не приймаються.

Етикетки з рулонів необхідно зберігати до повного завершення робіт.

Без пред'явлення етикеток претензії не приймаються.

Після того як шпалери були розрізані і на них був виявлений брак,

претензії приймаються тільки по одному відкритого рулону, і тільки при наявності етикетки.


✔ Якщо шпалери виявилися браковані (після поклейки одного рулону)

зніміть зі стіни полотна,

обведіть олівцем місця дефектів,

упакуйте з доданою до них етикеткою

і зв'яжіться з нами за телефонами, вказаними на сайті.


✔ Шпалери потрібно буде відправити нам,

після підтвердження нами браку з вини виробника,

ми гарантуємо відправити вам аналогічні

по артикулу / виробнику шпалери в найкоротші терміни.

Оплату за пересилання товару в разі заміни дефектного товару ми беремо на себе.


Корисна інформація про права споживача у разі придбання ним товару належної якості:

стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів».



4. Переконайтеся, що на товарі відсутні ознаки використання і пошкодження,

є в наявності повна комплектація товару (як в момент покупки),

збережено його товарний вид і все споживчі властивості

(присутні всі етикетки виробника і не порушена цілісність упаковки).



5. Підготуйте, будь ласка, всі необхідні документи:


виданий продавцем розрахунковий документ (чек / акт прийому-передачі / накладна або ін.), що підтверджує факт покупки

(Товарний чек, зареєстрований через Державну податкову службу України видається при отриманні замовлення);


скан документа, що засвідчує особу;


ідентифікаційний податковий номер (ІПН);


актуальні реквізити вашого карткового рахунку, на який нами буде зроблене повернення коштів.



6. Поміняйте або поверніть товар,

якщо з моменту покупки не пройшло 14 днів,

обов'язково прикладіть зазначені вище документи.


Виберіть будь-який зручний для вас спосіб передачі:

в магазинах OboiTop, попередньо погодивши таку можливість за телефонами вказаними на нашому сайті;

перевізником на адресу продавця, попередньо погодивши таку можливість за телефонами вказаними на нашому сайті.


Після узгодження з представником нашого магазину причин і умов обміну / повернення товару

ми гарантуємо повернути суму сплачену вами за товар, який ви хочете повернути, протягом 5-и банківських днів на вашу карту,

після отримання нами товару.



Увага!!! Оформляючи замовлення на сайті oboitop.com.ua будь-яким способом (сайт, sms-інформування, електронна пошта, телефон і т.п.)

Користувач підтверджує, що ознайомлений з усіма пунктами

Умов використання сайту

і безумовно приймає їх.



Якщо у вас виникли питання або побажання - зв'яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:


095 225 75 92
098 085 87 78


Графік роботи контакт-центру:

Щодня - з 09.00 до 18.00.

Оформити замовлення на сайті ви можете в будь-який день тижня, в будь-який час доби.